Prawa Konsumenta

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY


Prawo odstąpienia od umowy

Kupując jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas


  • listownie na adres: P.P.H.U. „VACPACK” s.c. Bożena Grobelna, Grzegorz Grobelny,

ul. Moniuszki 7/43, 67-200 Głogów

  • elektronicznie na adres: sklep@frolov.pll

  • telefonicznie, nr tel.: 660 975 340

 

o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy do pobrania TUTAJ

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni od daty odebrania przesyłki z produktem.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat związanych z ich zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przesyłki z produktem.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Odpowiadają Państwo również za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


UWAGA !!!  NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:


  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

  • świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA DO RĘKOJMI

POUCZENIE O RĘKOJMI


Produkty dostępne w Sklepie są nowe, zapakowane w oryginalne opakowania i objęte

24 miesięczną Gwarancją.

 

Prawo do rękojmi.

Jeżeli dokonują Państwo zakupów w Sklepie jako Konsumenci (tzn. osoby fizyczne wykonujący czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo do rękojmi co oznacza, że jako sprzedawca ponoszę odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową.

Prawo do rękojmi WYŁĄCZONE jest wobec Przedsiębiorców.

 

Podstawą do rękojmi jest wystąpienie w sprzedanym produkcie:


Wady fizycznej,

która jest  niezgodnością produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy,

gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć 

  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę 

  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia

  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym 

     

Wady prawnej,

która  może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:


  • jest własnością osoby trzeciej;

  • jest obciążony prawem osoby trzeciej;

  • cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu;

 

Termin

do skorzystania z prawa do rękojmi wygasa po upływie 24 miesięcy od dnia:

w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.

Przy czym przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży.

W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12 a 24 miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.

Jeżeli Sklep zataił by podstępnie wadę sprzedanego produktu mogą Państwo wystąpić

z rękojmią nawet po upływie powyższych terminów.

W sytuacji wystąpienia wady mają Państwo możliwość złożyć do naszego Sklepu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:


  • wymiany towaru na nowy;

  • naprawy towaru;

  • obniżenia ceny – z określeniem kwoty, o którą cena ma być obniżona;

  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

 

Aby skorzystać z prawa do rękojmi, konieczne jest przekazanie informacji w dowolnej formie, wraz z dokładnym opisem wady, w sposób:


  • listownie na adres: P.P.H.U. „VACPACK” s.c. Bożena Grobelna Grzegorz Grobelny,

ul. Moniuszki 7/43, 67-200 Głogów

  • elektronicznie na adres: sklep@frolov.pll

  • telefonicznie, nr tel.: 660 975 340 

 

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego jednak nie stanowi to warunku do przyjęcia reklamacji.

Wzór formularza reklamacyjnego do pobrania TUTAJ

 

Jako sprzedawca mam obowiązek ustosunkowania się do Państwa żądań w ciągu 14 dni. Brak mojej odpowiedzi w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji jako zasadnej.

Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Państwa adres e-mail.

W razie zwrotu pieniędzy lub różnicy ceny, Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.   


Nasz Sklep wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Plików Cookies Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w Sklepie.

Design and Development by morninglime.com